Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 25 marca 2016

Życzenia świąteczne i kilka refleksji...

Witajcie Kochani,
blog zaniedbany strasznie, wszystkich odwiedzających bardzo przepraszam.
Początki bywają trudne, wielu mi to mówiło,ale dopiero teraz - po trzech miesiącach pracy, widzę co mieli na myśli :( Kocham swoją pracę, dumna jestem ze swoich małych sukcesów, wiem ile poświęciłam, aby osiągnąć to, co teraz mam... Chyba urlop sprzyja większym refleksjom, myśli nie zajmuje już nic, to i czas jest na małe podsumowania. No cóż, taką obrałam drogę i już nie zawrócę. Też nadchodzące święta skłaniają ku głębszemu zastanowieniu się nad sobą i nad otaczającym nas światem.
 


Postanowiłam po okresie świątecznym wrócić na bloga i jednocześnie rozwijać FP oraz to miejsce tutaj, nie wiem czy to dobre rozwiązanie, czy lepiej całkowicie rozpocząć od nowa blogowanie. Macie jakieś rady?  

No nic, na dziś może dość pisania o smutkach.

Kochani! Życzę Wam zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnym gronie, a na wieczór - posłuchajcie tych nutek <3 
Delikatnie, refleksyjnie, zamknijmy oczy i posłuchajmy pięknych dźwięków, czas na kilka dni zwolnić tempo... 

k.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła