Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 15 września 2015

kolorowe kosze i koszyki i przygody

Witajcie :D
Ogarniam multum zaległości po maratonie robótkowym ;) Pech chciał, że padł mi pierwsze pistolet do kleju :/ wybijanie korków zaskutkowało nowym pistoletem, który wg zapewnień miał być o niebo lepszy. Hm. Miał być. Ale nie jest. Kupiłam Yato z regulacją temperatury, mocniejszy niż mój poprzedni, ale powiem Wam, że grzeje się o wiele dłużej, wydziela zapach jakby w środku się palił i jeszcze żeby mieć kropkę kleju to trzeba się z nim siłować :/

Kolejną pechową niespodzianką był pewien koń. Tak konkretnie strasznie złośliwy koń. Zwą go potocznie trojańskim. Jak wpadł do kompa, to zeżarł tyle, że bez formata się nie obeszło. Kolejne kilka dni bez sprzętu. Kiedy to zostało ogarnięte, dobra wieść -> ruszają dotacje dla osób starszych, czyli 30+ :D Wniosek już wypisuję, liczę, kombinuję, przepisuję, dopisuję itd. Największym problemem jest opanowanie tych tabelek z cyferkami :/ Ale jakoś trzeba to przetrwać - jest szansa to grzechem byłoby nie skorzystać, no nie?
W międzyczasie powstawały kosze. Kolorowe, bo spodobała się mi zabawa barwnikami :)

 Koszyk z motylami jest również na kształt wazy, jak ten z ważkami, pamiętacie go jeszcze? Wymiary tego kosza to wysokość 13cm, a średnica dna 21cm, średnica wieka 28cm. Kolorki jak widać, znalazłam jeszcze filcowe aplikacje motylki, nie wiem czy pasują, ale jak już wleciały tak zostały :)




Kolejnym koszykiem jest błękitna beczułka z ptaszkiem :) Bardzo podoba się mi taka serwetka, a Wam?
Wysokość to 12cm, a średnica 19cm. Taka akuratna na mniejsze skarby :)



A tutaj pastelowy okrąglaczek :) Róż, biel, szarość, fiolet i taki efekt z połączenia tego wszystkiego razem :) Rozmiary to średnica 22cm i wysokość 12cm. Widzicie ciemny fiolet na dole koszyka? Według producenta to kolor czarny. Hm, wydaje się mi, że coraz gorzej rozpoznaję kolory :/



I ostatni fioletowy koszyk z przykrywką na taśmie dżetowej. Taki wyplatany bez formy i pomysłu.

No to z koszyków na tyle. Mieliśmy dożynki gminno-powiatowe na wsi, to przygotowań było całe mnóstwo, ale było warto, bo wszystkim bardzo się podobało i zebraliśmy dużo słów uznania za organizację i dekoracje :) Chcecie zobaczyć jak nam to wyszło? Dożynki gminno-powiatowe
Pomagałam również przy strojeniu kościoła, ale to będzie zupełnie osobny post, bo fotek dużo ;) Było na bogato :D
Uciekam nadrabiać pozostałe zaległości i życzę Wam miłego wieczoru <3 k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła