Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 29 sierpnia 2015

Kosze i koszyki

Witajcie Kochani :)
Ostatnio słyszalam piękny tekst:
"Bóg zsyła nam zadania
na miarę naszych możliwości, 
nawet jeśli w siebie nie wierzymy". 
Warto zapamiętać i powtarzać wtedy, kiedy mamy słabszy dzień :) Chwaliłam się już nowymi koszami? Prawie wszystkie znalazły już nowe domy, co mnie niesamowicie cieszy :) Metodą małych kroków, powoli zbliżam się do wyznaczonego celu <3

A to wszystko dzięki Wam <3 Na początek może kosz z dużą dawką optymistycznych kolorów :D I moje ulubione kolory, i serwetka, która jakoś bardzo wpadła mi w oko, i motylki <3 a Wy co nim sądzicie? Powoduje uśmiech również u Was?



Kolejny koszyk to mocno lawendowy kosz 2w1. Dlaczego z dwoma funkcjami? A dlatego, że kosz może być zamykany na wieko albo wieko może służyć jako misa na owoce lub słodycze :) Lawenda o wiele lepiej wygląda na żywo - nie udało się mi zrobić dobrego ujęcia, żeby pokazać jaka jest wyjątkowa :)


I jak? Też Was zauroczyły te piękne, pachnące, fioletowe kwiatuszki? <3

Następnie nieco mobilnie - koszyk z rowerem. Coś mi w nim jeszcze nie pasuje, ale nie wiem co :/


Starałam się utrzymać w kolorystyce takiej jak na serwetce, udało się?

Aniołki <3 Wiecie, że kocham aniołki, no nie? A tutaj i serwetka piękna i myślę, że koszyk wyszedł calkiem całkiem :D Dzięki kilku kolorom widać lepiej nieco inny splot, jak Wam się podoba? Muszę zaopatrzyć się w duży zapas aniołkowych motywów :D



Jeszcze nie wychodzi mi tak jakbym chciała, ale pilnie się uczę :)

ostatni z koszykowych propozycji, to klasyczny black & white :) bez wieka, prosty, bez zbędnych dodatków, ozdobą tylko jest srebrna różyczka na kokardzie :)




 Na dziś chyba wystarczy, no nie? ;) Jeszcze mam kilka nowości, ale to na spokojnie, żebyście mi nie uciekli zarzuceni fotami ;)
Miłego dnia Kochani <3 k.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła