Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 31 lipca 2015

w kolorze limonki

Witajcie Kochani :)
Pamiętacie jeszcze tacę dla Basi, taką w turkusie-szarości i bieli? A więc kontynuując temat tac - powstała swego czasu kolejna, tym razem limonkowa... :)


Taca w pasiakach - zajęło mi sporo czasu, aby znaleźć paski w odpowiednich kolorach, jak na złość nie było nic :( Tkanin, serwetek, tapet, a Pani nie chciała malowanych ręcznie :/ Jak już się poddałam w poszukiwaniach - wpadły mi w ręce paczki serwetek zupełnie przypadkowo, w takich oto kolorach ;) Od razu wzięłam dwie paki zielonych, paczkę czerwono-pomarańczowych i jedną jeszcze w pastelowych błękitach :D

Z dołu taca ma jeszcze naokoło wykończenie koronką rumuńską ze sznurka satynowego :) Kolejna rzecz, której się nauczyłam w ostatnim czasie :)

Na dziś byłoby tyle :) Milego dnia Kochani <3 k.

PS. właśnie dojechał kurier z satyną na nowe poduchy :D Więc jest co robić, miały być jeszcze nowe anielinki, ale ktoś coś pomieszał i zamiast tiulu malinowego i białego przyszedł mi neonowy róż :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła