Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 29 lipca 2015

Koszyk organizer na dziewczęce skarby

Witajcie Kochani :)
Już środa! A gdzie poniedziałek i wtorek? Kiedy minęły? :/
Nadrabiając zaległości na blogu - kolejny koszyk w formie organizera dla dziewczynek :)


I właśnie w nim porządkujemy spineczki, gumeczki, opaski i inne cuda małych księżniczek. We wróżkowym klimacie, z kwiatkami, wstążkami i miejscem do organizacji ozdób - nowy koszyk o nieregularnym nieco kształcie, z ażurowym splotem, różnymi ozdóbkami i uchwytem z kokardką :) Umyśliłam taki nieco na próbę, nie wiem czy spodoba się dziewczynkom :) może wypowie się jakaś mama małej królewny? Będę bardzo wdzięczna za podpowiedzi, co jeszcze chciałyby schować w koszyku :)
wysokość: 20cm
średnica: 19cm









I jak? Co myślicie o takim sposobie na latające wszędzie ozdoby do włosów?
Miłego dnia Kochani <3 k.

PS. Zauważacie zmiany na blogu? Lepsze jest teraz tło? Wersje mobilną też nieco zmieniłam, testujcie i śmiało piszcie, co zmienić. Dowiedziałam się, że lepsze są duże fotki; a jakie są Wasze odczucia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła