Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 22 czerwca 2015

testujemy Twórcze Inspiracje

witajcie kochani!
jest mi niezmierni miło, że dostałam się do kręgu twórczo-zakręconych, którzy dostali czasopismo do przetestowania od  +Coricamo Twórcze Inspiracje :D nie będę przeciągać - od razu piszę co i jak ;)
jestem zaskoczona - mile! - że pismo tak szybciutko do mnie dotarło. Pierwsze wrażenie - super, że są haczyki i można fajnie wpiąć do segregatora :D okładka też zachęcająca ;) masa inspiracji do rękodzielniczego oczopląsu :P









WIRE WRAPPING - biżuteria, w której się zakochałam <3 piękna, inna, niepowtarzalna... cudowna! i jeszcze tutorial jak ją zrobić - to już w ogóle bosko :D świetnie pokazane krok po kroku co i jak należy zrobić, dokładnie i rzetelnie opisane przez Galerię Olissima :D i oszczędność naszego czasu - przy każdym produkcie jest napisane, gdzie i pod jakim symbolem go szukać



coś zupełnie nowego - nie znałam tego i nie widziałam wcześniej, więc tym bardziej zainteresował mnie artykuł o FRIENDLY PLASTIC - tworzywo sztuczne z nieskończoną liczbą możliwości jakie nam daje. W artykule pokazano nam jak zrobić kocią broszkę, kolczyki i wisior, przyznacie, że wygląda ciekawie?



POWERTEX - z tym spotkałam się już w e-świecie, ale tylko pod postacią aniołów (?) - takich mrocznych i zupełnie innych niż te słodkości z masy solnej, które pojawiają się najczęściej. A więc uczymy się robić rzeźbę ogrodową :) przyda się taka wiedza oj przyda ;) tylko nieco czasu się zwolni ;)




MAKRAMA - kiedyś bardzo modna, znowu wraca do łask. Pamiętacie kwietniki, torby, makatki z mnóstwa supełków? teraz macie okazję zrobić sobie naszyjnik - kursik obrazkowy krok po kroku co i jak robić :) na makramę miałam szał w ubiegłym roku i powiem Wam, że ten kurs z TI jest o niebo lepszy - wszystko wyraźnie pokazane, w którą stronę wiązać, węzeł żeberkowy - no świetnie! jasno i wyraźnie, każdy da radę zrobić.


gwóźdź programu - KORONKA RUMUŃSKA. Piękna splotka, zajęło mi dwa dni rozpracowanie o co chodzi z tym splotem na yt, a tu proszę - jak pokazane dokładnie. W artykule zobaczycie jak zrobić, a na fotce już wykonana przeze mnie ;) skoro ja dałam radę - to spokojnie każdy sobie poradzi :) akurat robiłam bransoletki, a pokazany jest naszyjnik, fajna i ciekawa opcja z nawlekaniem koralików - na pewno spróbuję :D






macie stare jeansy? nie wyrzucajcie! szyjemy torebkę :D ze zdobieniami chenille - wygląda interesująco ;) zachęcam do przeczytania i popróbowania



kolejny plus - oszczędność czasu, bierzemy telefon, klik i już jesteśmy na stronie kursu. Rewelacyjny pomysł z kodami QR












FRYWOLITKA - zachwycam się nią od jakiegoś czasu, ale próbować nie będę tworzyć, nie idziemy w parze z czółenkami ;) w artykule znajdziemy opis jak zrobić ślubny komplecik i kod QR do kursiku online :)





a na zakończenie zaproszenie na zjazd Twórczo Zakręconych w Ustroniu w październiku :) planuję wyjazd, a Wy się wybieracie? może spotkamy się wszyscy na miejscu :) zapraszam

 to tylko nieliczne perełki jakie znajdziecie w Twórczych Inspiracjach :) jest coś dla szyjących, haftujących, tworzących biżutki czy figury, jedynie brakło mi czegoś dla pleciug, rzadko można wytropić jakieś wzory splotów w czasopismach, dla zakręconych w wiklinę pozostaje tylko szukanie w podręcznikach, ale to też słabo u nas :( zatem proponuję dodać od czasu do czasu coś z plecionek :)

całe czasopismo prezentuje się świetnie i zachęcająco, kusi dużą ilością różnych technik i dokładnym opisem zdjęć, oszczędza nasz czas i pobudza do działania, bo przecież skoro już mam informację jak coś zrobić, to czemu nie spróbować? ;)

zatem biorę się do pracy i Wam życzę kreatywnego tygodnia kochani <3 k.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła