Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

niedziela, 14 czerwca 2015

poduszka na obrączki

witajcie kochani!
pamiętacie zestaw lawendowy z poprzedniego posta z koszykiem do zadań specjalnych? dziś prezentuję Wam już gotowy koszyk z poduszką na obrączki :) utrzymany w tej samej tonacji co reszta zestawu :) i jak Wam się podoba? :)


uwaga, bo będzie sporo fotek ;)
w przyszłym tygodniu kilka dni urlopu, wczoraj miałam okazję gościć na Dniach Bestwiny ze swoimi skromnymi robótkami. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy do mnie trafili <3 sukcesywnie będę wrzucać fotki tego, co jechało ze mną ;) wybaczcie, że dopiero teraz, ale poprzedni tydzień to był istny maraton robótkowy ;) a teraz już nie przynudzam - zapraszam na sesję ślubnego koszyka :D













miłego dnia kochani <3 k.



7 komentarzy:

  1. No pewnie, że się podoba. Sama bym takie chciała mieć:). Przy okazji związku z tym, że widzę u Ciebie same wspaniałe rzeczy chciałabym zaprosić na zabawę wymiankową u mnie oto link:

    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/2015/05/swiadoma-wakacyjna-wymianka.html

    Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło i dziękuję <3 już biegnę skorzystać z zaproszenie na wymiankę ;)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że dołączyłaś:).

      Usuń
    3. Zapomniałam o jednym będzie miło jak załączysz u siebie banerek:). Dziękuję:).

      Usuń
    4. tak, już poprawiam ;) dawno nie brałam udziału, a i dziś zamotany dzień ;)

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła