Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 19 maja 2015

morska kos(z)metyczka

witajcie kochani!
piękne majowe dni nadeszły w końcu :) dużo słońca, aż lepiej się robótkuje ;) dziś mam dla Was kos(z)metyczkę :P

 
koszyk powstał na wyzwanie na fb ;) miało być coś z morskim akcentem, a że lubię praktyczne rzeczy to zrobiłam sobie (tak! w końcu dla siebie :P ) koszyk na kosmetyki ;) wieko koszyka jest podwójne, od zewnątrz widzimy pod szybką muszelki i perełki na tle latarni morskich, od środka jest przymocowane lusterko. Wieko jest połączone z koszykiem za pomocą taśm w mocnym granatowym kolorze (nie widać na zdjęciach dobrze koloru :( ), w taki sposób, że mogę śmiało je postawić na koszyku z kosmetykami i zaglądać w nie bez obaw, że się przewróci (no chyba, że już nie będzie chciało mnie oglądać :P ).



na dziś tyle :) do zobaczenia jutro :D miłego dnia kochani! <3 k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła