Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 26 maja 2015

koszyk z sercem

witajcie kochani!
paskudna pogoda, ciemno, zimno, deszcz i wiatr :( u Was też tak?
mimo tego powstaje masa różnych różności, ale spokojnie - będzie powolutku się pojawiać, każdy koszyk będzie miał osobny post, ok? ;) a więc dziś - biały koszyk z cudnym serduchem, które znajdziecie na Wycinanka, koszyk skromnie dekorowany, z nowym splotem po części ;) (zdradzę Wam, że mam już gotowy cały koszyk w zieleniach i takim właśnie splotem, koszyk będzie miał zadanie specjalne ;) ), żeby nie przedłużać już, efekt połączenia wycinankowych elementów i plecionki jest następujący:








miłego wieczorku kochani <3 k.

4 komentarze:

  1. Śliczny koszyk - pięknie wykończony :) No i bardzo ciekawy splot :) Ciekawa jestem ja się go robi ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło <3 dziękuję :D splot z początku wydawał się nie do opanowania, ale nie taki straszny jak wygląda ;) w każdą rurkę osnowy dodajemy zgiętą na pół rurkę wątku, przeplatamy przez najbliższą z prawej wszystkie po kolei, później robimy to samo w odwrotną stronę :) i już :D

      Usuń
  2. Super koszyk, bardzo podoba mi się ten ażurowy splot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D mam już wykonany cały koszyk tym splotem, tutaj był tylko jako dodatek, w tym nowym lepiej widać co gdzie idzie, bo są 3 kolory ;) koszyk będzie do zadań specjalnych, tworzony pod wytyczne krawcowych, za co im bardzo dziekuję :D

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła