Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 7 kwietnia 2015

zaległości przedświąteczne :)

witajcie kochani!
przyszedł czas na uzupełnienie zaległości przedświątecznych :) chyba będę musiała kogoś poprosić o robienie fotek i wrzucanie w sieć, bo jak sama mam to ogarnąć to potem właśnie takie zaległości powstają :P
są i koszyki i stroiki i laleczki, cała masa różności :)
a więc, żeby dłużej nie przeciągać - zapraszam do fotorelacji :)
uwaga - post dla bardzoooo cierpliwych :P
miłego dnia kochani <3 k.










































tak nieśmiało zapytam... ktoś w ogóle dotrwał do tego momentu? :P

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prac :) Koszyczki bardzo ładnie się prezentują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :D uwielbiam je robić, a mam kilka nowych pomysłów na koszyki, tylko trzeba sporoooo rurek nakręcić ;)

      Usuń
  2. Wszystko takie piękne! Nieźle się napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) uwielbiam taką pracę :D

      Usuń
  3. A mój komentarz się dodał czy nie ? W każdym bądź razie bardzo mi się tu u Ciebie podoba z wielu powodów i będę zerkać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja, bo teraz dopiero widzę, że taki ładny komentarz dodałam i gdzieś się zapodział w sieci. Ten powyżej to drugi , a teraz napisałam trzeci. Prosto z fb tu przybyłam z grupy kreatywnych kobiet pt. Blogowanie i marketing. Zakochałam się w Twoich koszyczkach i pisankach. To tyle. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. sieć pożarła komentarz ;) bardzo mi miło i oczywiście serdecznie zapraszam do odwiedzania :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zrobiłam porządek w galerii i tam są już pogrupowane prace <3

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła