Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 24 kwietnia 2015

zakochana w turkusie

witajcie kochani!
ależ zaniedbuje tego bloga, strasznie :/ bardzo Was przepraszam. niby czasu więcej, ale tyle pomysłów chodzi mi po głowie, że doba to zdecydowanie za mało :) małymi kroczkami opanowuje obsługę maszyny do szycia, powiem Wam, że wiele mi to ułatwiło i usprawniło pracy :) zaczęłam bawić się barwnikami - na dowód kosz w turkusie, szarości i bieli :) turkus podbił moje serce i zagości na stałe w kolorystyce koszykowej chyba ;) jak Wam się podoba?




 powstało jeszcze różane drzewko z okazji pięknego jubileuszu :) mnóstwo skręconych różyczek, wypleciony koszyk, złote dodatki :) 



dziś skończyłam jeszcze trzy kolejne laleczki, dwie w tutu, a jedna zupełnie nowa u mnie, ciekawa jestem czy się spodoba ;) chętnie przyjmę Waszą krytykę, co zmienić, poprawić :)
trzy kosze czekają na lakier, jakoś kolorowo będzie w tym roku ;) kosze są: limonkowo-szaro-biały; żółto-biały i biało-różowo-wrzosowy :)
jutro też pochwalę się Wam moim nowym stemplem od Agoti i świetnym zakupem w rencami.pl :)
a teraz życzę Wam miłego wieczoru i uciekam do koszyków :D <3 k.

2 komentarze:

  1. Przepiekne prace. Niebieska taca skradła moje serce , jest urocza. A to drzewko... wow piekne na piekny jubileusz, ale najbardziej podziwiam ilośc różyczek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, nie ukrywam, że najwięcej czasu spędziłam właśnie na kręceniu tych kwiatków, ale chociaż opanowałam dość szybkie i bez ofiar skręcanie i przypalanie pirografem ;) kolor tacy w rzeczywistości jest dużo lepszy :D również ta barwa bardzo się mi podoba :)

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła