Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 9 kwietnia 2015

wiosennie

witajcie kochani!
dziś mega pozytywnie, gdyż po
1.mamy słoneczko i jest cieplutko :D
2.zmobilizowałam się do zebrania kilku bardzo istotnych informacji, ale na razie nie zdradzam szczegółów
3.mam milion nowych projektów w głowie :P
 a pokażę Wam kolejną Anielinę w wersji wiosennej, w bawełnianej sukience i z tulipankami :)
miłego dnia kochani <3 k.
i biorę się za szycie ;)







3 komentarze:

  1. Twoje laleczki są super:)
    hehe chciało by się taką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję :D ja to bardziej nazywam odpowiednią organizacją czasu i dobrymi chęciami :D

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła