Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 20 grudnia 2014

ostatnie prace przedświąteczne

witajcie :)
dziś będzie długi post, ale też ostatni z robótkami na święta :) dziś wyjechały ostatnie prace na jutrzejszy jarmark i zamykam swój kącik z robótkami na czas świąt  :) powstały dwie anielinki, dwie bombki z juty, dwa koszyki w prezencie dla Pań ze szkoły, kryształowe aniołki, które już znacie. miałam w planach jeszcze zmalować bombki z aniołami, ale uwierzcie - siły mi gdzieś uciekły i po prostu już nie dałam rady :( będą na następne święta. a teraz zapraszam Was do fotek :)



















dziękuję za uwagę, przepraszam za długaśny post i życzę miłej niedzieli :) k.

1 komentarz:

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła