Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 13 grudnia 2014

anielinki

witajcie kochani!
oj zaniedbuje tego bloga aż wstyd :/ więcej teraz na fb, ale jak zdążyliście zauważyć zachodzą pewne zmiany tutaj :) mam nadzieję, że wyjdą na dobre :) dziś też na szybciutko pokażę Wam jakie powstały u mnie Anielinki w ostatnich dniach, dziś pojechały na jarmark bożonarodzeniowy, może znajdą nowe domki? kto wie... :D a teraz sesja i znowu biorę się do roboty, szał przedświąteczny w pełni, u mnie w domu wszędzie pełno brokatu, wstążek, bombek, choinek, piórek... u Was też tak jest? ;)
pozdrawiam cieplutko i zapraszam :) k.
aaa bym zapomniała - aniołki dzięki kursowi naszego blogowego Anioła - Ani K. :D

































6 komentarzy:

  1. Cudne anielinki,kazżda śliczna i wyjątkowa .Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Alez piękne anielątka :)
    Kiedyś malowałam bombki w pracy a później w domu to samo , używałam dużo brokatu i żeby go usunąć po prostu zdmuchiwało się go i kiedy wracałam do domu miałam wąsy i brodę z brokatu - wszyscy ludzie się na mnie gapili.... Była zima , nie myślałam aby robić sobie demakijaż i wychodzić na mróz....
    Fajnie to wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D hehe no tak, ale przypuszczam, że w okresie około świątecznym nie powinno to nikogo dziwić ;)

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła