Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 4 listopada 2014

kryształowo anielsko

witajcie kochani!

dziękuję, że wpadacie do mnie, muszę się w końcu zmobilizować do re-wizyt, bo aż wstyd - zaglądam, a nic nie pisze, wybaczcie proszę. żeby Was nie zarzucić znowu fotkami, to będę Wam stopniowo dodawać to, co ostatnio się pojawia powolutku :) na dziś mam dla Was kryształowe aniołki, malutkie skromne, takie akuratne na choinkę :) co o nich sądzicie? napiszcie proszę :) oczywiście aniołki chętnie polecą do kogoś kto udostępni kawałek gałązki choinkowej ;) a więc zapraszam do relacji :) i oczywiście na fb -> https://www.facebook.com/podskrzydlemaniola





dziękuję i pozdrawiam :) k.

4 komentarze:

  1. Urocze aniołki, wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, delikatne, przez szkło będzie pięknie przebijać kolorowe światło lampek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności od razu przypomniały mi się moje biedactwa, które potłukłam kiedy chcąc jeszcze dołożyć bombek z tyłu choinki przewróciłam ją:(

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła