Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 31 października 2014

jesień w obiektywie, konkurs myloview

witajcie :)
jakiś czas temu pisałam Wam o konkursie na myloview.pl pamiętacie? celem konkursu było stworzenie propozycji na fototapetę do kolekcji jesień-zima :) lubię robić fotki, chętnie biorę udział w konkursach ze swoimi skromnymi zdjęciami, bo wiem, że będzie masa profesjonalistów, ale dla samego udziału w zabawie :) z czym Wam kojarzy się jesień? większość odpowie o razu, że kolorowe spadające liście itd. jesień to też mgliste poranki i pierwsze przymrozki. i właśnie to chciałam Wam pokazać, jesień ale od tej drugiej strony: chłodną, owianą tajemniczą mgłą i z girlandami kropel rosy :) więc... zapraszam do fotorelacji spacerów :) uwaga - post la cierpliwych, bo będzie sporo fotek :D










a tutaj wejście do tajemniczego ogrodu: (dzięki Kasiu za nazwę fotki ;) )









 kocisko może nie w barwach jesiennych, ale może pod mgliste się załapie :D















 a może zapleciemy sobie ścianę? :)

a zimowe fotki już znacie, kiedyś je zrobiłam na szybko z okna :)




a teraz dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :)
k.

4 komentarze:

  1. piękne!!! dla mnie zdecydowani faworyci to zdjęcia z kroplami /// pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu :) zwykła rosa a daje tyle możliwości ;) uwielbiam ostatnio zdjęcia z dużego przybliżenia robić, ot takie szczególiki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu :) przez obiektyw staram się patrzeć nie tylko oczami, ale serduchem, no i czasem wyjdą fajne fotki :)

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła