Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 25 października 2014

choinkowo... :)

cześć :)

ostatnio u mnie wszędzie pełno brokatu, bombek, choinek, piórek itd itp a piątkowy dzień minął mi w lesie... tak dokładniej choinkowym lesie :D
powstały takie skromniutkie białe, niebieskie, srebrne, zimowe ogólnie nazywając. część z nich jest stożkowata taka wersja parapetowo-biurkowa, część nieco większa z wikliny papierowej :)
wszystkie szukają domów ;) na razie grzecznie mieszkają w kartonowym świecie ;)
co sądzicie? nadają się?
a u Was jak? też wir świątecznych przygotowań już?














 oczywiście zapraszam Was serdecznie też na fb profil https://www.facebook.com/podskrzydlemaniola?ref=hl
pozdrawam i życzę miłego dnia :)
k.

2 komentarze:

  1. Sa śliczne! u mnie niestety bardzo daleko do świątecznego sezonu

    OdpowiedzUsuń
  2. choinki śliczne,ja też mam już sporo zrobionych rzeczy ale jeszcze nie dodaję zdjęć,pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła