Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 29 września 2014

niedzielny spacer

witam kochani!

korzystając z pięknej pogody, jaką mieliśmy wczoraj, wybrałam się z Lolim na spacer po okolicy w poszukiwaniu nowych inspiracji. jakiś czas temu dostałam zaproszenie do konkursu na stworzenie fototapety do kolekcji jesień-zima, niebawem powiem Wam szczegóły konkursu, a może ktoś z Was też startuje? Emkę położyło choróbsko, więc nie mogła nam towarzyszyć :( na spacerze na dzień dobry przykleiła się do nas zielona pasażerka gapowiczka, ubaw był niesamowity, bo jak się okazało to też była fotomodelka, pozowała dzielnie z każdej strony, nawet próbowała uprowadzić aparat :D
znaleźliśmy też efekt pracy przyrody ;) między liśćmi nad stawem leżała zwykła deseczka, jak podeszliśmy bliżej okazało się, że wcale taka zwykła nie jjest :) był na niej odbity świetnie listek, wiedzieliście, że natura też lubi decu? :D
w domu anielsko i bałwaniasto, a zapraszam Was na fotorelacje w jesiennym klimacie jeszcze :D UWAGA dużo fotek znowu ;)







































dotrwał ktoś do końca? przynudzam fotkami, ale ostatnio jakoś spodobało się mi cykanie zdjęć :D a potem mam problem z wyborem tych w miarę dobrych ;)

dziękuję i życzę miłego dnia :)
k.

6 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze na spacerze nie przyglądałam się otoczeniu przez oko obiektywu :)
    A jak się okazuje całkiem inaczej wygląda z tej perspektywy :) Mam nadzieję, że znalazłaś swoje inspiracje :)
    Zdrówka dla córci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy Ewciu :) z doświadczenia już wiem, że najlepiej aparat nosić ze sobą praktycznie wszędzie ;) najczęściej coś ciekawego zauważamy, jak akurat nie mamy czym tego utrwalic ;) ostatnio coś spodobało się mi robienie zdjęć z dużego zbliżenia, może akurat kiedyś coś się przyda z tego ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję Madziu :) chciałam Cię odwiedzić, ale nie mogę dostać się na bloga :(

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła