Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 8 września 2014

dożynki gminne Wola 2014 cz.1

witam!

wczoraj odbyły się dożynki gminne na Woli :) miałam tam swoje skromne stoisko z robótkami, poznałam uroczą Panią od pięknych laleczek (tuta od razu zapraszam Was do niej -> http://madebytalala.blogspot.com/ ), kilka rzeczy powędrowało do nowych właścicieli :) wraz z pomocą sióstr i Mamy, mogłam zaprezentować dużą różnorodność :D cały ubiegły tydzień spędziłam na przygotowaniach, więc teraz zarządzam kilkudniową przerwę w robótkach :) pojawiły się nowości: ażurowe kule (zakiełkował mi już pomysł na nowy wzór), zakładki, makramka, aniołki, herbaciarka, drzewko z juty...
i teraz uprzedzam: post tylko do bardzo cierpliwych - zawiera mnóstwo fotek ;)
(a w 2 części będą fotki reszty rzeczy i stoiska, bo naładowałam specjalnie baterie w aparacie no i co...? jak myślicie? - zapomniałam go zabrać :/ i cykałam aparatem w telefonie i musze je zgrać dopiero) (aaa jak ktoś na coś chętny - można pisać, mail podany z lewej strony u góry ;) )

a teraz już nie zanudzam, zapraszam do fotorelacji:

















































ufff... dotrwał ktoś?

miłego dnia życze :D
k.

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjne prace Słodkie aniołki fajne butki świetne kule

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ale kolekcja!!!! oglądałam , oglądałam i końca nie było widac. Alez to musiało pracy kosztować !!! Kurcze zawsze mówię , że my to jak matka Teresa, nasza prace jest nie zapłacona. mam nadzieje , że choc troche się odkułas. Aniołki mnie zauroczyły chyba jak dla mnie numer jeden !!
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przyjemnie się oglądało :) dla mnie super jest wszystko ale chyba najbardziej butelki - wazoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko przepiękne, ale mnie tak jak Anię zafascynowały w pierwszym spojrzeniu aniołki - same słodkości :-)
    Fakt, pracy musiało to strasznie dużo kosztować, więc odpoczynek jak najbardziej teraz zasłużony :-) W końcu trzeba zbierać siły na grudzień ;-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła