Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 7 lipca 2014

wróg nr 1 - szydełko

witam :)
korzystając z nadmiaru wolnego czasu i bezużytecznie leżącego zestawu szydełek, postanowiłam spróbować sił z czymś większym niż anielska fryzurka ;) zaznaczę, że ni w ząb nie wiem jak się zabrać za czytanie schematów, czy - o zgrozo - nazywanie po fachowemu tego co powstaje (łańcuszek? oczko? słupek? ehh). na jednym z blogów (jak znajdę który to był to wstawie link) zobaczyłam cudną torebkę zrobioną na szydełku i aż się zachciało mi takowej :) była instrukcja i schemacik i w ogóle czytelnie napisane, ale jakoś nie wyszło mi to co wyjść miało :/ może z czasem nauczę się, ale póki co pokażę Wam, co zostało poczynione do tej pory, oceńcie czy warto próbować dalej czy lepiej rzucić w kąt szydełka i zająć się czymś innym :D




a oprócz taszki, zrobilam jeszcze komplet podkładek na stół i mini  koszyczek na nie, a co? tak bezczynnie sznurek leżał nie będzie :D



pozdrawiam
k. :)

3 komentarze:

  1. Wszystko super Ci wyszło, jak najbardziej powinnaś zostać przy szydełku i jeszcze coś stworzyć......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urokliwa torebeczka, ja uwielbiam szydełko i wszystkie tworki powstałe za jego pośrednictwem;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła