Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 7 lipca 2014

testujemy Boscha IXO haft matematyczny

a więc dzięki zaproszeniu ze stronki http://wkreceniwdom.com.pl/ zabrałam się za test wkrętarki Bosch IXO. obecnie skręcam rureczki na dużej wkrętarce Sparky, ale uwierzcie przy dłuższej pracy zaczyna boleć nadgarstek, bo jednak swoje waży ten sprzęt.
może na początek nieco informacji technicznych znajdziecie tutaj -> http://www.bosch-ixo.com/pl/pl/




tu dla porównania z moją obecną wkrętarką :)

a teraz działanie IXO na przykładzie haftu matematycznego i mały tutorial

potrzebujemy:


- sklejkę 3 sztuki
- trochę wkrętów o dlugości 15mm
- dwie deseczki żeby przymocować sklejkę
- ozdoby - ja mam m.in. różyczki z organzy - fajnie i szybko się je robi, jeśli ktoś chętny pokażę krok po kroku jak je zrobić
- mulina, wełna czy jakaś grubsza nitka
- wkrętarka
- klej na gorąco
- wzór na kartce jaki chcecie zrobić

1. sklejkę przymocowujemy do deseczek, u mnie jest dwustronnie, można nawet zrobić dno w luce, jaka powstała między sklejkami i wtedy np jest organizer na kartki :) jeśli jest już przykręcona lub przyklejona, robimy wzór, najlepiej narysować sobie na kartce wcześniej i zrobić kropki w równych odstępach. przykładamy do sklejki i zaczynami wkręcać


i tutaj brawo dla IXO - jest tak lekka i poręczna, że można bez żadnego problemu robić różne wzory, na zdjęciu powyżej widać następny plus - światełko, które oświetla dokładnie miejsce gdzie wkręcamy :D


 tak wygląda już gotowy wzór na sklejce, a poniżej cudowne światełko pomocnicze :D

2. jeśli mamy już to zrobione bierzemy się za haft :) brzmi nieco dziwnie połączenie haftu z wkrętarką, ale jako wariacje może być :) na jednym wkręcie przywiązujemy mulinę (u mnie na wózek poszedł biały sznurek satynowy) i zaczynamy oplatać


i tak po kolei aż do końca.

3. ostatnim etapem jest ozdabianie :) czyli kto co ma i lubi dokłada, żeby było ładnie :D





prawda, że proste?

podsumowując:
wkrętarka jest rewelacyjna do drobnych prac, bez problemu wykonacie maleńkie rzeczy czy dojdziecie do trudno dostępnych miejsc np. dno szuflady ;) można dokupić różne gadżety do niej. lekka i poręczna sprawdza się w rożnych pracach. ma stację, w której się ładuje, metalowe pudełko. łatwo sprawdzicie stan naladownia baterii, bo wyświetla się na górze:

jeśli chodzi o skręcanie rurek - niestety nadal zostaje przy swojej wkrętarce - jest mocniejsza i ma wymienne baterie.

pozdrawiam :)
k.

2 komentarze:

  1. Kurna olek ja cię no rewelacja Haft matematyczny w rozmiarze XXL. Rewelcja , tylko tzeba to mieć gdzie postawić. W bloku bedzie trudno. Ale ja chcę skręcać rurki wkrętrką , tylko jak ????????????????
    Póki co umime tylko palcach , na stole też nie umiem :-(
    Pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła