Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 18 lipca 2014

nadal będzie o supełkach i recykling

witam serdecznie :)

ojjj spodobały się mi te supełki i nie mogę się oderwać od nich :D powstało kilka bransoletek, każda inna, z różnymi koralikami - jest i szkło weneckie, i koraliki akrylowe, drewniane, charmsy, crackle... :) krzywe są nieco, ale uprzedzałam, że się uczę dopiero supełkowania :D zobaczymy, może komuś się spodobają i ktoś przygarnie? ;) a teraz zapraszam na fotki










ta jest dwustronna :) u góry jedna strona a niżej druga :)



wytrwał ktoś do końca? ;)
to dziękuję za cierpliwość :)


a tu moje własne na ręce (taa wiem - za modelke się nie nadaje, ale tak sie prezentuje ta ostatnia bransoletka na ręce z drugą wąską z tych samych koralików)
w ogóle powstała jako recykling, koraliki miałam na sandałkach i ciągle gdzieś je gubiłam jeden po drugim. więc co zrobić? nożyczki, pudełko i mam i "nowe" stare białe sandałki i jeszcze mase koralików na bransoletki i wiadomo - coś nowego z czegoś starego ;)
sandałki były takowe: (fotka zapożyczona z sieci)

jak myślicie? nadają się do noszenia czy schować do szuflady? któraś szczególnie wpada w oko? podpowiedzcie proszę :)
a teraz.... uciekam kręcić różyczki na koszyczki na kolumny do kościoła - efekt niebawem :)

pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że wpadacie :)
k.

4 komentarze:

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła