Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 25 czerwca 2014

na zakończenie roku szkolnego

witam :)

dziękuję, że zaglądaliście na bloga, mimo, że dlugo cicho bylo tutaj :) w międzyczasie były warsztaty z dziećmi w SP! w Goczałkowicach-Zdroju - na zaproszenie Pani Halinki Ślisz - bardzo dziękuję za miło spędzony czas (w osobnym poście będzie cała relacja z warsztatów), powstało kilka malych prac, a i testowałam maleńką wkrętarkę Bosch Ixo, dla której będzie poświecony cały wpis :) ale dziś będzie o prezentach na koniec roku szkolnego...

powstał długi koszyk na 3 duże orchidee w podziękowaniu dla Pani Dorotki, która opiekowała się klasą mojej Emi w ostatnich latach (Emilia idzie do 4 klasy, jak ten czas leci!).
a druga praca to koszyk w kształcie serducha dla Pani Dyrektor od klasy III. pierwszy jest w delikatnym różu i bieli, a drugi morskie klimaty - są błękitne i białe ręcznie skręcane różyczki, muszelki, perełki, a wewnątrz róże robione z płatków z organzy :) zresztą, co będę dużo pisać, zapraszam do fotek :)













dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :)
k.

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tymi storczykami w jednym koszyku :) Może "zmałpuję" do innych kwiatków :) Tylko że już dawno nie bawiłam się wikliną i pewnie jakiś krzywulec by mi wyszedł :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plecionki, ale u mnie numer jeden to kszyk serduszkowy, uwielbiam takie klimaty .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne koszyczki na orchidee! Dziękuję za miłe słowa pod moim adresem-Pozdrawiam serdecznie i liczę na dalszą współpracę :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła