Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 27 marca 2014

zaproszenie i warsztaty w szkole

witam :)
bardzo mi miło, że wpadacie czasem do mnie i zostawiacie komentarze :) ostatnio na blogu mało się dzieje, ale to wcale nie znaczy, że leniuchuje :D powstawały serduszka, rureczki się kręcą, kilka nowych pomysłów czeka cierpliwie w kolejce :)
ale to może wszystko po kolei...


jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Panią Halinę Ślisz do jej grupy pierwszaków w szkole w Goczałkowicach :) było mi bardzo miło gościć w tej klasie. przesympatyczna Pani Halinka wraz ze swoją grupką dzieci dzielnie robiła serduszka z wikliny papierowej i drzewka z wełny :) dzieci chętnie uczyły się zwijania rurek, wyplatania serduszka, robienia pomponów, dużo pytały co i jak :) myślę, że zaraziłam ich pasją do tworzenia czegoś z prostych materiałów.
zapraszam Was serdecznie na blog Pani Halinki KLIK i fotki z zajęć :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła