Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 4 marca 2014

komunie coraz bliżej, pierwsza próba :)

witam :)
u Was też tak zimno? gdzie ta wiosna ehhh :(

dziś coś innego, postanowiłam spróbować sił w wiankach na komunię :) i oto powstało takie coś, Emi - zeszłoroczna komunistka, posłużyła mi jako modelka. wianuszek jest dość delikatny, ze srebrnymi dodatkami, nie widać tego na zdjęciach, ale ładnie się błyszczy :) zobaczcie i oceńcie czy sie nadaje, czy schować głęboko do szuflady ;)








7 komentarzy:

  1. Przepiękny i bardzo delikatny ale chyba takie są najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że nie chować:). Śliczny i skromny i nie przesadzony a to jest najważniejsze:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!! Bardzo mi się podoba :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i delikatny czyli idealny dla małej "Komunistki"

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła