Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 27 marca 2014

ćwiczenia na różach

:)
miałam okazję kupić za grosze bukiety róż, szkoda było przepuścić okazję, jak można spróbować poukładać kwiatki ;) a więc zakupiłam dwa kolory róż i zabrałam się do pracy. wszystko poszło w tempie błyskawicznym :D kiedyś postanowiłam sobie, że spróbuję ułożyć wachlarz z kwiatów. no i miałam swój własny :) przystrojony tym, co było akurat pod ręką - nieco tiulu, serduszko, girlanda z koralików, trochę sizalu, wstążka...
a teraz kilka fotek :) cudo to to nie jest, ale zadowolona jestem, że w ogóle udało się mi kwiatki ułożyć ;)






3 komentarze:

  1. Bukiet udał się wspaniale, zresztą prezentująca go modelka i śmiejące się jej piękne oczy mówią wszystko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli o mnie chodzi całość ślicznie wyszła,nie trzeba wydać nie wiadomo ile by był efekt, sztuką jest z mniejszego budżetu i swoich rzeczy zrobić coś takiego:).

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła