Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 24 lutego 2014

jasiek Mamy, puchate drzewka i kolejne wianki

witam :)
dziś przedstawię Wam kolejne drzewka wg kursiku naszej Ani :) i kolejne wianki z juty ;) poprzednie wianki nie zdążyły na sesję, bo nieoczekiwanie zmieniły miejsce swojego pobytu ;) fotki póki co są na telefonie, jak dowiem się jak je zrzucić do kompa i zaczną w końcu te dwa sprzęty ze mną współpracować - to Wam pokażę :)
a teraz obiecane fotki:











a teraz prezentacja jaśka, a dokładniej ozdobnej poszewki na jasiek, którą uszyła Mama na wzór dawnych poszewek

dziękuję za uwagę i życzę miłego popołudnia :)
wiosna idzie do nas wielkimi krokami, dzień już dłuższy, słoneczko częściej świeci, aż chce się kreatywnie spędzać czas na świeżym powietrzu :)

7 komentarzy:

  1. wianuszki przesliczne,drzewka jeszcze ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są bardzo piękne a drzewka wręcz pachnące wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczył mnie pierwszy wianuszek - cudny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są rewelacyjne;)
    Wianki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. KASIU! mój mistrzu juty plecionki itd..... cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wianki. Jestem nimi zachwycona. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wianuszki, drzewka prześliczne:)Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspaniałą lekcję u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła