Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 11 lutego 2014

czekoladowa wymianka i wymianka ekspresowa

witam :)
niedawno Kinia z http://dekupagekinii.blogspot.com/ zorganizowała wymiankę, której motywem przewodnim była czekolada. Moją parą wymiankową była Ania z http://aniajura.blogspot.com/ nie zdążyłam zrobić dobrych zdjęć więc będą zapożyczone z bloga Ani ;) do mnie przyleciały takie prezenciki







prawda, że świetne? a serwetka z sową podbiła mi serducho - już w planie jest zestaw sowich koszyków :D
dla Ani poleciało:
i standardowo kawa, herbata i czekolada :)


jeszcze w zeszłym roku na szybciutko postanowiłyśmy wymienić się z tą samą Kinią, podobał się jej wianek z szyszek, więc poleciał w prezencie z różnymi przydasiami ;) a od Kingi dostałam



dziękuję dziewczyny za udaną zabawę i swietne prezenty :)
pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

4 komentarze:

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła