Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 11 stycznia 2014

świąteczny ekspres wymiankowy

witam w Nowym Roku :)
jeszcze przed świętami poprosiłam blogową sąsiadkę Agnieszkę z http://sasiedzkatworczosc.blogspot.com/ o piękny lniany naszyjnik, który pokazała u siebie. jestem w nim zakochana! i wszyscy dookoła z podziwem na niego spoglądają :) Agnieszka zaproponowała wymiankę, bo podobają się jej wiklinowe różności, które udaje się mi zrobić. a więc takim szybkim sposobem powstała wymianka, Agnieszka dostała ode mnie wianek, dzwonek i gwiazdę (zdjęcia zapożyczone z jej bloga bo nie zdążyłam zrobić fotki)

a dostałam od Agnieszki piękny komplecik:



Aguś! bardzo Ci dziękuję za wspaniałą wymiankę!

3 komentarze:

  1. piękna biżuteria!
    i wymianka widać udana! :) bo Twoje świąteczne tworki naprawdę urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ja również bardzo dziękuję i zawsze chętnie się z Tobą wymienię:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła