Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 11 stycznia 2014

atak zająca :D

no tak, u was też coś wielkanocnego się dzieje? pogoda ku temu sprzyja - iście wiosenna tej zimy :D od początku roku bardzo twórczo się działo, powstała masa kwiatków z szyfonu, tiulu, satyny, wstążek, organzy..., których wam nie pokażę dziś, bo nie zdążyłam zrobić fotek, ale pewnie się pojawią następne niebawem :D oprócz tego zauroczyła mnie fotka gdzieś w sieci zajączka, metodą prób i błędów mam już swoje małe stadko kicających, a za niedługo dołączą do nich następne zwięrzątka.








a w najbliższą środę...kolejne warsztaty! Panie na poprzednich nauczyły się szyć róże  ze wstążek i pokazałam jak zrobić kwiatek z zamka błyskawicznego ;) tak zajęte pracą, że nie ma żadnych fotek, ale obiecuje poprawę i będę już robić zdjęcia na naszych zajęciach :) w zeszłym roku nauczyliśmy się robić kosze z wikliny papierowej, serduszka, dzwonki, choinki, bombki karczochy, bombki scrapki (zajęcia dla dzieci), błyszczące cekinami serducha (zajęcia dla dzieci), aniołki, a w tym roku już mamy za sobą kwiaty ze wstążek i zamków, w środę pracujemy z jutą (już zamówiona, czekam na kuriera)

miłego dnia,
kasia :)

12 komentarzy:

  1. Fajne te zajączki, pierwszy raz takie widze. Zrobione są ze sztywniejszego filcu? A te zajęcia to ty prowadzisz czy bierzesz udział w warsztatach?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Anitko, prowadzę warsztaty :)

      Usuń
    2. zapomniałam dodać, zające są zrobione z filcu 6mm, musi być sztywniejszy żeby się utrzymał

      Usuń
  2. Zajączki sa bombowe,ale jakoś tak dziwnie mi sie na nie patrzy,kiedy w pokoju choinka jeszcze stoi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajce super! Kasia zdolniacha;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te zajaczki,gdzies jest kurs na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) znalazlam w sieci zająca i metodą prób i błędów wycinałam aż wyszło tak jak powinno

      Usuń
  5. Świetne są te zajączki :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuję wam wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziaki!!!
    Świetne są.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła