Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 5 grudnia 2013

X wystawa rękodzieła Jankowice grudzień 2013

no i stało się :) we wtorek 3 grudnia rozpoczęła się X wystawa rękodzieła w Jankowicach. mój następny debiut w nowej imprezie :) stresu masa, przygotowań też, Mama też sporo pomogła :) ale nie zdążyłam przygotować nawet polowy tego co mi w głowie siedziało :) może następnym razem ;) fotki wszystkich stanowisk za zgodą Pani Organizatorki:
moje wyglądało tak:




 i następne: wybór wszystkiego byl niesamowity, rewelacyjne prace! polecam takie wystawy
i podziwiałam wszystkie



























4 komentarze:

  1. Same ciekawe prace! Twoje stoisko też wygląda imponująco. Szkoda że mnie tam nie ma z moimi frywolitkami :( Może za rok uda mi się dołączyć do Was
    Baaardzo żałuję, ale chyba nie dam rady osobiście tego wszystkiego zobaczyć, mimo że to "rzut beretem" od mojego domu-wpadło mi zamówienie no i przygotowania do świąt i po drodze jeszcze impreza w domu. Dzięki Tobie chociaż na zdjęciach mogę to wszystko podziwiać :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna wystawa.. to też było mój debiut :) ...mam nadzieję, że za rok będzie znowu okazja do tego, żeby nawzajem poznać swoje prace :)... no i dziękuję za szybki kurs robienia "zamotki"? - tak się to nazywało? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, cudeńka, piękne rzeczy tworzysz, aż miło popatrzeć. Zapraszam Cię do mojego blooga: mojeklimatylonia.bllog.pl. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła