Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 13 grudnia 2013

choinki, aniołki, świątecznie na całego

witam :)
dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny w moim cichym zakątku :) ostatnio dużo się dzieje, ale czasu brakuje na wrzucenie fotek, aparat się buntuje - obiecana naprawa, ale nie ma zastępczego i dopiero byłabym uziemiona :/
dziś wrzucę fotki choinek:
  • z mchu miała być jedna w bieli, jedna we fiolecie (nie udało się mi znaleźć ładnych fioletowych perełek, chyba sezon na ten kolor ;) )
  • z papierowej wikliny w kolorze złota i czerwieni na specjalne zamówienie dla Ani z BarwyMojejTęczy :)
  • kolejna armia aniołków, w sumie 99szt, z czego 11 nie doczekało się jeszcze sesji - utknęły w salonie fryzjerskim w oczekiwaniu na fryzurki
  • moje własne - tak! udało się mi zrobić dla siebie w tym roku :D - pluszowe puchate bombasy, brakuje tylko wstążeczek srebrnych na dwóch
a teraz fotorelacja: ;)











4 komentarze:

  1. Piękne ozdoby .Ciekawe fajne te twoje pluszowe bombasy

    OdpowiedzUsuń
  2. ale produkcja!!!! jesteś Niesamowita Kasiu :))
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie prace:) Choinki tak wspaniałe, że aż żałuje, że w tym roku nie zrobiłam ani jednej. A ilość aniołków... tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są świetne:), choć mi się najbardziej podobają te z mchu. Może dlatego, że jeszcze takich nie widziałam. Gratuluje fotorelacji;)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła