Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 15 listopada 2013

warsztaty florystyczne #2 i kolejna odsłona białej mini armii

witam :)
dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, dziś na szybciutko wrzucę fotki z wczorajszych warsztatów - zrobiłam sobie stroik w postaci choinki w kolorach jakie bedą dominować u mnie w tym roku i kilka nowych propozycji aniołków - jak ktoś chętny - zapraszam :) 2zł sztuka ;)















8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny, ciekawa forma. Podoba mi się:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne święta się zapowiadają u Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny!!! Co jest bazą takiego stroika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) choinka jest formowana z gałązek i usztywniona drucikiem florystycznym :) świetna zabawa a i efekt myślę zadowalający :D zapraszam również na www.facebook.com/podskrzydlemaniola

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła