Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 20 listopada 2013

świąteczny filiżankowiec

witam :)
dzięki, że mnie odwiedzacie i za każde miłe słówko jakie zostaje :) na szybciutko podczas przerwy na kawę powstał świąteczny filiżankowiec, powoli robię dekoracje również dla siebie, żeby nie zostać jak w zeszłym roku bez ozdóbek w oknach :D bardzoooo bardzoooo podobają się mi pomysły z bloga http://cudakiwianki.blogspot.com/ polecam - zobaczycie niesamowite dekoracje :) pozwoliłam sobie zrobić również filiżankowiec, ale bardzo daleko mu do tych z cudaków :) w kolorach srebra i błękitu, na mchu, z białymi kwiatuszkami, prezentuje się następująco, co sądzicie?






5 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja okna, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna dekoracja ,masz rację czasem można zostać z niczym na święta.Ja w razie czego mam zawsze moje prototypy ,gdybym nie zdążyła coś dla siebie zrobić.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł i jak zawsze świetnie wykonany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie!! bardzo mi się podoba ten pomysł :)
    pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła