Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 28 listopada 2013

przygotowania do wystawy rękodzieła - wianki, dzwonki i stroiki

witam serdecznie :)
dziękuję, że zaglądacie do mnie i zostawiacie komentarze :)
dzis pokażę Wam jak trwają u mnie przygotowania do wystawy rękodzieła, będzie to mój debiut w takiej wystawie, zobaczymy czy komuś się spodoba coś co zrobię :)
Danusiuu! bardzo Ci dziękuję za te cudne stroiki gwiazdki i pozwoliłam sobie wykonać podobny, ale daleko mu do Twoich śliczności :)
a teraz fotki:











"Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem
Nie idź ścieżką, własną depcz, otwórz głowę
Zanim powiesz, zrozum, bądź
Nigdy nie burz, buduj, twórz
Smakuj, milcz, myśl i czuj

Zrozumiałem - by żyć musisz chwytać dzień
Wstań by biec, bo istnieć nie znaczy żyć
Weź się w garść, ten dzień jest twoim dniem
A wierzę że będzie dla każdego z nas piękno w naszych sercach"
Aniu dziękuję - wiesz za co ;) <3

7 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu
    Śliczne prace!
    A kiedy i gdzie ta wystawa, może się wybiorę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) Ewciu wystawa od 3 do 5 grudnia w Jankowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przygotowywuję się do swojej pierwszej wystawy i mam niezłego stracha! :) widzę, że nie jestem jedyną świeżynką. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie Ci pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności,
    na pewno się spodobają ,
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tu pięknie i świątecznie! Jak zwykle zachwycam się Twoimi wiklinowymi cudeńkami:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła