Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 23 listopada 2013

komoda - pierwszy mebel

witajcie kochani!
dziękuję za odwiedzinki :) dziś prezentuję pierwsze starcie z dużym jak dla mnie projektem, czy wygrane? oceńcie sami :) na specjalnie zamówienie dla Mamy z okazji urodzin, niska komoda do przedpokoju pod lustro, kolor tikowy, złote ornamenty i złota wstążka, blat lekko błyszczący z brokatu (nie widać na zdjęciu, ale w realu ładnie podkreśla wzór), 4 szufladki koszyczki z beżową koronką bawełnianą i gwiazdką anyżu :)
i kilka fotek





5 komentarzy:

  1. ale Ty to wyplotłaś rękami???samodzielnie??jestem w szoku i zachwycie.Piękne kosze,całość imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku super, strasznie mi się podoba,że ja tak nie umiem,Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie dzięki :) tak - samodzielnie wyplecione ;) następna jest biała z dodatkami krawieckimi ale na razie ciiii.... ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła