Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 14 października 2013

wiązanki listopadowe :)

witam :)
dziękuję za wizyty u mnie i miłe słowa, jakie zostawiacie :* dziś zaczęłam robić wiązanki na cmentarz, są nieco inne niż te ogólnie dostępne, w formie krzyża, serducha, z użyciem mchu, wierzby, kory... na razie kilka, które udało się mi dziś zrobić, do wieczora powstanie następna porcja propozycji :)









7 komentarzy:

  1. Kasiu jestem zachwycona;)Prześliczne są .Faktycznie daleko im do tych tradycyjnych wiązanek,te są jedyne,delikatne i piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu one są po prostu piękne i bardzo ciekawie skomponowane.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła