Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 12 października 2013

warsztaty florystyczne i omotana włóczką

witam!
wczoraj brałam udział w warsztatach florystycznych organizowanych przez PCKul Pszczyna, prowadziła je Pani Agata Gruszka z kwiaciarni Bukieciarnia :) bardzo miło spędzony wieczór. powstały poduchy z mchu i bukieciki z liści. materiały były te same, ale każda kompozycja była inna :) a zrobiłam kompozycje żółto-zieloną :) i chwalę się, bo jestem z niej dumna ::) a niebawem pewnie zacznie się produkcja hurtowa mchowych poduch :D
Pani Agato! bardzo dziękuję za warsztaty i miło spędzony czas :)




a bukiecik z warsztatów zgłaszam na wyzwanie Szuflady KLIK KLIK:
































i tak jak obiecałam ukończony szalik ;) trzy rodzaje włóczki, oplatany, w roli modelki - Emilia :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawe warsztaty piękna a kompozycja super szalik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kompozycje stworzyłaś, a szaliczek i modelka - rewelacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę takich warsztatów,ja uwielbam florystykę ,Szaliczek cudny tak jak modelka co go pokazuje.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poduszki- pierwszy raz widzę coś takiego, rewelacyjny pomysł. Szaliczek uroczy tak jak i modeleczka:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu wspaniałe! swietne warsztaty! super że wszystko się udało!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sprawa takie warsztaty!! szalik super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pduszeczka piękna.Maszniebywały talent
    Zapraszam do mnie
    www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna poducha, ta zieleń tak ładnie kontrastuje z soczystym kolorem głównego kwiatka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapytam od strony technicznej - jeśli to nie tajemnica oczywiście :) Poduszkę z mchu robi się na bazie z siatki? oasisu? Spotkałam się z gotowymi poduszkami, jedynie do wykończenia ale ciekawa jestem jak się to robi od podstaw :)
    miloslawa.z@poczta.fm

    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A chwal się chwal, bo jest czym! Świetna ta poduszka z mchu, jestem ciekawa jak to zrobić!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła