Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 31 października 2013

aniołki, choinki, święta tuż tuż

witam :)
dziś na szybciutko, bo kilka projektów wpadło mi do głowy i muszę, po prostu MUSZĘ je wypróbować :)
armia aniołków, choinka  z mchu, wyplatana też się wkradła :)

aniołki w cenie 2zł jak ktoś chętny zapraszam :)






















13 komentarzy:

  1. Są przepiekne Kasiu! ja sama jak anioł ale poproszę 4 sztuki wesołych minek;) a ta choinka to taki wabik dla mnie rozumiem bo jestem nią oczarowana;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tu widzę całe chóry anielskie , jakby niebios się otworzyły .Bez obrazy ale u św.Piotra chyba milszych niema .miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze aniołki, choineczki też śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi miło, że podobają się Wam aniołki :) zrobiłam dla nich jeszcze białą zamotkę, na święta zawisną w oknach na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Toż to całe "zastępy niebieskie" :))
    Prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołeczki są cudne, cały chórek anielski stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj piękne stadko aniołów.
    Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. oj piekne te aniołki:)a z czego glowy sa zrobione?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chór aniołów jest przepiękny :) gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła