Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 12 września 2013

dożynkowy debiut

witam serdecznie!
dziękuję, że wpadacie do mnie i zostawiacie komentarze :) w piątek rano dowiedziałam się, że mogę wziąć udział w dożynkach jako twórca i wystawić swoje prace :) było mi bardzo miło, że dostałam taką propozycję mimo iż czasu było niewiele bo do niedzieli :D Mama mi bardzo pomogła, akurat się złożyło, że miałam wolne w pracy, więc do dzieła :)
na stoisku znalazły się tace, kosze, koszyki i koszyczki, kompozycje z róż z krepy, kule różane, obrazki z kawy i róż, noteski, świecznik, wózek, nowość - kosz ze sznurka,
zdjęcia fatalnej jakości na szybko wieczorem robione, a aparat dalej bez lampy :(










teraz zobaczcie z innej perspektywy co działo się za kulą z róż jak robiłam jej zdjęcie:

 piękny wschód słońca, dobrze że zapomniałam jej zdjęć zrobić wieczorem - miałam okazję zobaczyć ten widok :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję:) Przepiękne prace stworzyłaś:) A to drzewko serduchowe całkowicie nie zauroczyło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dostyć, że express to jeszcze lote ręce - cudne prace :)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udziału w dożynkach jako artystka:) Fajnie, że mogłaś zaprezentować swoje prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu same wspaniałości!a najbardziej to te notesiki bardzo przydatne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są takie śliczne i dopracowane. Mam nadzieję, że się podobały. Najpiękniejsza według mnie jest ta kula z róż. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mieć w domu taki zestaw super sprawa:) rewelacja!!!!
    Notesy zajefajne;)
    super!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace i widok nieba niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace piękne, ale mnie w oko najbardziej wpadł zielony kosz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. First off I would like to say excellent blog! I had a quick question which I'd like
    to ask if you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts before writing.
    I've had trouble clearing my thoughts in getting my thoughts
    out there. I truly do enjoy writing but it just seems like the
    first 10 to 15 minutes are lost just trying
    to figure out how to begin. Any suggestions or tips?
    Thanks!

    Here is my blog post :: search engine optimization - ,

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła