Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 10 sierpnia 2013

wymianka z Gosią

dawno temu z Gosią http://fantazyjneupominki.blogspot.com/ zrobiłyśmy sobie wymiankę :) rozciągnęło się to w czasie, ale prezenty już są :) Gosia podarowała mi piękna karteczkę dla Dziadków z okazji 55 rocznicy ślubu, przepiśnik i notatnik, no i słodkości, które zostały pochłonięte zanim dotarł aparat ;)
zobaczcie jakie cudeńka:



a dla Gosi poleciały:


i koszyk serducho, którego zapomniałam sfotografować :/

Gosiu - dziękuję za świetną wymiankę! :)

4 komentarze:

  1. Ale cudenka sliczne,gratuluje wspanialej wymianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne podarunki, tez miałam okazję dostać od Gosi wspanialości w zabawie Podaj Dalej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dziękuję za te śliczności, które do mnie dotarły oraz za świetna wymiankę:) Pozdrawiam Cię Kasiu słonecznie i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła