Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 29 sierpnia 2013

tym razem na zielono i pierwsza próba tkanego koszyka

witam!
ostatnio zmagam się z masą rozpoczętych zajęć, w połowie zaczętych, a co rusz wpadam na coś nowego ;) dziś pokażę na razie tylko koszyk z wikliny papierowej, ale w kolorze soczystej zieleni, w zamierzeniu z żółtymi przecierkami, które koszyk wessał :/




i pierwsza próba utkania koszyka, brzydki, ale co tam - chwale się czymś nowym ;)

 pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

kasia w.

11 komentarzy:

  1. Właśnie że jest piękny :) Pierwsze prace są najfajniejsze :D i warto się nimi chwalić. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nowości Kasiu w Twoim wydaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba koszyki są świetne zielony super a drugi fajnie że zawsze coś nowego wymyślisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda koronka na zielonym koszyczku. A ten tkany też nie jest taki zły. Uczymy się na swoich błędach ale do pierwszych prac zawsze pozostaje sentyment. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny koszyczek :) I jeden i drugi maja swoj urok, choc ten zielony jak dla mnie jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu ja nie wiem co Ty chcesz od tego koszyczka,jest śliczny.Nie wiem jak się go robi,ale bardzo mi się podoba;)
    Ten zielony jest rewelacyjny,moim zdaniem dobrze,że wessał żółte przecierki,bo bez nich wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne koszyczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszły te koszyczki, a ten tkany bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zielony jest zdecydowanie z mojej bajki :) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła