Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

specjalny kosz na specjalną okazję :)

witam!
ostatnie dni obfitują u mnie w masę pomysłów :D już mam spisane stosy karteczek z nowymi projektami, żeby żaden mi nie umknął, bo nie nadążam ze wszystkimi ;)

powstał koszyczek serducho, miało być skromnie, taka szkatułka na biżuterię dla Mamy z okazji urodzin. jestem ciekawa, czy podołałam zadaniu i spodoba się zamawiającej i obdarowanej ;)

zdjęcia są dwóch wersjach - w stanie surowym, czyli widać gazety - uznałam, że taki też  by mógł być i w wersji pomalowanej lakierobejcą w kolorze tikowym - ten sam, a wygląda zupełnie  inaczej :)

zapraszam do oglądania i komentarzy ;)


















7 komentarzy:

  1. śliczny.....dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piękne pudełeczko:)
    a masz rację z tymi pomysłami - muszę zacząć je zapisywać, bo mam nadmiar pomysłów w stosunku do brkau czasu:
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szkatułka-koszyk, ale w wersji pomalowanej bardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj wersja po pomalowaniu super!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki prezent nie moze się nie spodobać:) jest prześliczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny prezent,tez osobiscie wole te pomalowane,kazdy ma swoj gust ;-) jestem pewna,ze prezent sie spodoba :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła