Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

podaj dalej

witam!
jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie u Ani PODAJ DALEJ, sporo pracy - czasu mało, ale na szybciutko ogłaszam zabawę u siebie :) kto chętny? 3 pierwsze osoby dostaną ode mnie niespodzianki w ciągu 2 m-cy (cohenna pamiętam też o Tobie, prezencik w ostatnich poprawkach ;) )
a od Ani otrzymałam skarby, zdjęcie zapożyczę - później przy chwili wolniejszej wrzucę swoje :) rewelacyjna torba na zakupy - ehhh jak przyjemnie iść przez miasto, kiedy przechodnie z podziwem spoglądają na cudną torbę :D i śliczne słoneczniki do mojej kolekcji tych kwiatków ;)
a więc - czas start!

4 komentarze:

  1. Chętnie zgłaszam się do zabawy, proszę o więcej szczegółów bo nie wiem czy dam radę wszystkie zajęcia pogodzić. A pierwszy raz uczestniczę w takiej zabawie.

    Śliczna ta torebka na zakupy.Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna torba . Ja ze wzgledu na to,ze nie mieszkam w Polsc enie biore udzialu w tego typu zabawach - ale innym zycze powodzenia ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jeśli można to ja tez się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła