Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 15 sierpnia 2013

a do kawki... torcik :D

i powstał taki oto torcik, w kolorach zieleni :) bardzo podobały się mi torty na drobne słodkości wykonane tą techniką i nie byłabym soba, gdybym nie spróbowała :D z gory przepraszam za krzywizny, niedociągnięcia i wszelkie błędy popełnione, ale przyznaje to mój debiut :) a że dumna jestem z tego tortu w wersji light - to się chwalę :D



9 komentarzy:

  1. Debiut bardzo udany! Jak zobaczyłam miniaturkę, pomyślałam, że to prawdziwe torciki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tez myslalam, ze to prawdziwy, pieknie Ci Kasiu wyszedł :) Ja teraz szukam inspiracji bo za 3 tyg. corcia kończy 5 lat i trzeba zrobić jej jakiś torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, ja tez ,yslalam,z eto prawdziwe torciki! Piekne :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za literowki... Mialo byc,ze ja tez myslalam,ze to prawdziwe torciki...

      Usuń
  4. Twoje torciki wyglądają świetnie,bo jak widzę nie tylko ja się nabrałam;)Byłam przekonana ,że jakaś impreza i chcesz nas poczęstować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkim Wam bardzo dziękuję za miłe komentarze :) torcik niebawem będzie u nowego właściciela ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła