Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 23 lipca 2013

zestaw w brązach

i następne plecionki - tym razem malowane na kolor tikowy, różne kształty, jest i beczułka z wieczkiem, i dwa owalne koszyki, i dwa okrągłe :)
powstały jako pierwsze malowane koszyki, do tej pory robiłam tylko białe ;)
uwaga masa zdjęć ;)












25 komentarzy:

  1. świetny komplet;) ale beczułka i owalny kosz najbardziej mi się podoba i nie biel;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu, już następne beczki się kręcą ;)

      Usuń
  2. WoW to sie nawyplatałaś, bardzo fajnie Ci wyszły, beczulka faktycznie swietna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hurtem Anitko hurtem szło :D dzięki :)

      Usuń
  3. piękny komplet.A ja jednak wolę biel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) szykuję się już na inne kolory :)

      Usuń
  4. Śliczny zestaw, pięknie wypleciony, a kolorowe kwiaty dodają mu uroku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Gosiu :) bez ozdób były strasznie ciemne i takie jakieś, ale z drugiej strony nie byłabym sobą jakbym tam nie dodała choćby małej kokardki czy cekina :D

      Usuń
  5. Wszystkie są śliczne Kasiu i uroczo ozdobione. Ale beczułka rewelacyjna. Może ja też kiedyś dojdę do takiej wprawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewciu :) beczka całkiem przypadkowo, bo się krzywo koszyk wyplótł i trzeba było coś pokombinować, a teraz jest najpopularniejsza :D

      Usuń
  6. Zazdroszczę umiejętności wyplatania tak pięknych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Monika :) też podziwiam Twoje prace, ostatnie sówki słodziaki, próbowałam masy solnej kiedyś, ale nie wychodziła mi w ogóle i porzuciłam na rzecz papierowych rureczek :)

      Usuń
  7. Piękne te Twoje koszyczki;0co malowane,to malowane,ja wolę własnie takie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ilonko :) będzie trzeba teraz i malowane i białe, tylko trzeba nadążyć z kręceniem rurek ;) bardzo dużo pomaga mi Mama - bierze patyczek i kręci i kręci... :)

      Usuń
  8. Ale z Ciebie mróweczka tyle ślicznych koszyków hurtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ewciu :) urlop pozytywnie zakręcony :D

      Usuń
  9. śliczne malowane koszyczki i pięknie ozdobione

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, pięknie wyplecione i ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladne koszyczki i slicznie udekorowane , uwielbiam takie brazy, naturalne kolorki, slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Izka, ten kolor to tikowy, mam jeszcze impregnat orzechowy ale jakiś mdly wychodzi, może dlatego że na białym? uczę się na błędach, to może kiedyś dojdę do lepszej wprawy ;) pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo ładne prace, wspaniale udekorowane. Ja lubię wiklinę we wszystkich kolorach :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny zestaw:) a w szczególności ten koszyczek-wazonik z żywą żółtą różyczką:D

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła