Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 17 lipca 2013

świecznik z abażurem i rożek

i następna porcja tego, co powstało :) szukałam koralików, znalazłam na półce stary świecznik, który kiedyś kupiłam na pchlim targu, spadł mi koszyk i odwrócony wyglądał jak abażur - od razu wpadłam na pomysł, że może ciekawie wyglądać to razem i zaczęłam robić klosz na lampę, oczywiście z otworem u góry i odpowiednimi odległościami, bo moją lampkę miała oświetlać świeczka. ozdobiłam trochę i abażur i świecznik, przymocowałam świeczkę w szkle. całość pociągnięta lakierem wodnym.
prezentuje się następująco:




nie obyło się bez próby ognia :D uroczyście oświadczam, że lampka nie uległa spaleniu, przypaleniu bądź roztopieniu ;) wieczorem dawała ładne ciepłe światło i fajnie się prezentowała, od razu przepraszam za fatalne zdjęcia - padł mi aparat :(






rożek- nieco większy niż te komunijne, propozycja podania - wypełnić cukierkami :D







14 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł z tym świecznikiem. Prezentuje się przepięknie. Pozdrawiam Agnieszka z http://tygrysikwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) powstał nieoczekiwanie i nieplanowany :) już mam pomysły na inne abażurki ;)

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł, a efeky wyśmienity:) Bardzo podobają mi się Twoje rożki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Gosiu :) dorzucę do paczuszki rożek ;)

      Usuń
  3. Przepiękna lampka :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Jadziu :) odwiedziłam i będę zaglądać, zapisałam sobie Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Swietny swiecznik i piekny rozek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie nieoczekawne pomysły są najlepsze, Twoja lampka jest świetna i pieknie wygląda. Muszę nauczyc sie robic takie rożki :)
    Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Anitko :) rożki najlepiej się robi na formie z choinki, ale na potrzebę chwili możesz zwinąć blog techniczny w rożek i obkleić taśma do paczek - łatwiej się zdejmuje później plecionkę, mi się lepie pracuje na takim i robisz rozmiar jaki chcesz :) będę czekać na Twoje rożki :)

      Usuń
  6. Ale masz fajne pomysły! Super jest ta lampka :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chyba muszę zatrudnić kogoś kto pomoże mi je realizować bo się już nie wyrabiam :D

      Usuń
  7. Pani Kasiu chylę nisko czoła wobec takiego talentu

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła