Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 17 lipca 2013

może kawy? kubeczek i puszka

witam!
dziękuję wszystkim za odwiedziny :) pracowity nastał czas - powstało kilka prac, następne w toku tworzenia. wszędzie pełno papieru, wstążek, koralików, kleju i wszystkiego co można wykorzystać :) zaprezentuję Wam dziś wariacje nt kawy ;) kubeczek częściowo według kursu Ani KUBEK ANI i zapuszkowany ptaszek :D kubeczek powstał ze starego kubka, który nie przypadł do gustu mężowi - teraz po małej przeróbce jest bardziej atrakcyjny ;)

obok kubeczka słoneczniki - znalazłam zakopane między innymi kwiatkami na giełdzie, w domu przełożyłam do malego słoiczka wytropionego na wyprzedaży, dosypałam żółtych kulek ze styropianu i wyszedł całkiem zgrabny stroiczek :)

no i zapuszkowany ptaszek :D do jego powstania zużyłam trochę kawy, gałązki z winogrona, trochę kwiatków i koralików, ptaszka, który nie miał swojego miejsca i - uwaga - puszkę po szynce konserwowej :)
na zdjęcia wkradł się kociak - Tygrys - za żadne skarby nie dało się go zgonić ze stolika, widocznie bardzo zależało mu, żeby się uwiecznić :D



stroik z kawą można powiesić lub postawić.
moją puszkę zgłaszam na konkurs Szuflady  KAWA

i co sądzicie?

pozdrawiam :)




10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu :) teraz polowanie na puszki będzie bo mam kolejne zapuszkowane pomysły :D

      Usuń
  2. Fantastyczny zapuszkowany ptaszek:) Świetnie sie prezentuje:) Pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podoba się bardziej kubek. Na pewno sporo czasu musiałaś poświęcić choć ... lepiej, że to była kawa w ziarnach niż drobno mielona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace ,, i podziwiam ,,,wiem ile czasu zajmuje oblepianie kawą ,,,ja chyba ze 6 serc drzewkowych zrobiłam i rety!!! ,ja też dużo wzoruje się na kursach Ani ,,,,pozdrawiam ,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie piję poranną kawę i trafiłam na Twój blog, kubeczek śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła