Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

wtorek, 11 czerwca 2013

a prace trwają i trwają... część I - kosze serducha

witam :)
serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze, witam nowych obserwatorów :)

ostatni czas dosyć zabiegany znów, powstało sporo różnych różności, pozwólcie że podzielę je na kilka postów, nie będzie natłoku zdjęć w jednym ;)

na sam początek idzie komplecik koszyków serduszek - dwa z wiekami, dwa - bez. dwa w kolorach brązu i beżu, jeden we fioletach i jeden w błękitach. ornament ręcznie malowany, róże czekoladowe również sama szyłam :) niebieskie kwiatuszki tak samo - samodzielne wykonanie.

zobaczcie i oceńcie :) moje pierwsze wieka na serduchowe kosze :)

























8 komentarzy:

  1. Sliczne te koszyczki;)Pięknie wyplecione i udekorowane;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te serducha :D Bardzo ładnie udekorowane :)
    A można wiedzieć z czego są takie białe rureczki, czy to papier ksero, a jeśli tak to czy nadaje się A4?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biel rurek to zasługa papieru do drukarki, najzwyklejszy i utrwalony lakierem altaxem - polecam, jest świetny

      Usuń
  3. Pieknie wyszedl Ci kosz i wieczko ładnie sie prezentuje, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są! Te z pokrywkami i bez.. szalenie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję wszystkim ze miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła