Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 13 kwietnia 2013

wyróżnienie od Nitusi

witam :)
wczoraj dostałam wyróżnienie od Anitki z bloga http://nitusiek.blogspot.com/ serdecznie Was do niej zapraszam, tworzy wspaniałe rzeczy :)


1. Jak długo blogujesz?
niedługo, od lipca 2012 :)

2. Lubisz to co robisz? 
tak :)

3. Jak wykorzystujesz czas wolny?
hmm a co to takiego? ;) dzieci - dom - praca - rękodzieło

4. Jaka technike rekodzieła najbardziej lubisz?
obecnie wciągnęła mnie wiklina papierowa, ale wcześniej dużo malowałam, później bawiłam się aerografią krótki czas i tak się toczy

5. Ktora książka na dlugo zapadła Ci w pamięć?
Samotność w sieci J.L.Wiśniewskiego - książkę przeczytałam jednym tchem w ciągu jednego popołudnia, rewelacyjna - polecam każdemu. jeden z cytatów z książki:
"Nie ma nic bardziej cennego niż czas, który nam poświęcają inni. Swój własny, tylko raz dany im czas, którego nie można ani cofnąć, ani powtórzyć."
6. Ulubiony film?
hmm kilka filmów zapadło mi w pamięć: Młodzi Gniewni, 127 godzin, Gniew Oceanu

7. Ulubiona piosenka polska?
Pamięć Zdzisławy Sośnickiej - uwielbiam Memory z Cat's a to jest polski odpowiednik ;)

8. Dlaczego ta piosenka?
pozwala się wyciszyć

9. Ulubiony przedmiot z czasów szkoły?
historia, j.polski

10. Czy byłas harcerka?
nieeee
(nie byłoby tyle gipsu znając moje szczęście do upadków, wypadków i zderzeń :D )

11. Las czy jezioro?
góry, w lesie - boję się robaków wszelkiej maści: pełzające, latające, biegające; nad jeziorem - ewentualnie daleko od brzegu
i zapraszam do zabawy 11 następnych blogów:
i pytania:
1) rower czy samochód?
2) ulubiony kolor
3) ulubione kwiaty
4) śnieg czy słońce
5) który kraj zwiedziłabyś najchętniej
6) marzenie z dzieciństwa
7) co Cię uspokaja, relaksuje?
8) co Cię denerwuje?
9) lubisz słodycze?
10) jaki cel chciałabyś osiągnąć?
11) jest coś co chciałabyś zmienić u siebie?
nie znoszę wymyślać pytań ehhh ;)
zapraszam do zabawy!

5 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia i dziękuje za wyróżnienie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za wyróżnienie;) Jak tylko znajdę troszkę więcej czasu na pewno odpowiem na wszystkie pytania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie;)) słonecznego poniedziałku Kasiu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie i gratuluję wyróżnienia Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła